۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

امام جمعه موقت خاوران:

توقع بیشتری از جوانان برای فعالیت انقلابی در فضای مجازی وجود دارد

توقع بیشتری از جوانان برای فعالیت انقلابی در فضای مجازی وجود دارد

خاوران – امام جمعه موقت خاوران در استان فارس گفت: از جوانان توقع داریم در فضای مجازی بیشتر پای کار باشند و محتوای ارزشی و انقلابی تولید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید کرامت الله مظاهری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خاوران اظهار داشت: وضعیت آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را دیدید؛ از عراق و سوریه فرار کردند اما همچنان به یمن مظلوم، شبانه روز حمله می‌کنند.

وی عنوان کرد: ما روزی نمی‌توانستیم بگوییم در سوریه شهید می‌دهیم چرا که لیبرال‌ها و معاندین به دنبال اغفال مردم بودند اما امروز همه مردم ما آماده فداکاری و دفاع از مظلومان و جنگ زدگان هستند و ما نیز از جوانان به ویژه نخبگان توقع داریم در فضای مجازی پای کار باشند.

مظاهری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را محصول انقلاب دانست و گفت: رفتار این شهید نمونه‌ای از رفتار یک انقلابی مجاهد است که در همه عرصه‌ها گوش به فرمان ولایت بود.

خطیب جمعه امروز خاوران با بیان اینکه سید الشهدا (ع) در جهان اسلام لقب امام حسین (ع) است، افزود: سیدالشهدای انقلاب اسلامی ما لقب آیت الله بهشتی بود که در حادثه هفتم تیرماه ۶۰ شهید شدند اما در کنار این القاب یک سیدالشهدای جبهه مقاومت نیز داریم که آن هم شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی مبنی اینکه این شهید ملی‌ترین و امتی ترین فرد بوده است، گفت: امت اسلام در سوگ این شهید گریست و به برکت خون این شهید، جریان مقاومت پربارتر و شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است.

مظاهری ادامه داد: شهید سلیمانی برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر است و انتقام اصلی ادامه دارد و ملت خواستار انتقام راستین از عوامل شهادت سردار سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه حیات جامعه به هوشیاری افکار نخبه‌های جامعه است، افزود: شعارهایی که داده می‌شود و حرکت‌هایی که انجام می‌گیرد و تجلیل‌هایی که می‌شود باید در صدا و سیما و فضای مجازی دیده شود.

کد خبر 5394182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha