۲۵ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۵۸

فرماندار سرپل ذهاب:

۸۲ درصد جمعیت سرپل ذهاب دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

۸۲ درصد جمعیت سرپل ذهاب دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به فرایند تزریق واکسن کرونا در این شهرستان، گفت: ۸۲ درصد جمعیت سرپل ذهاب دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

نورالدین فرزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب در اجرای طرح واکسیناسیون عمومی کرونا وضعیت مناسبی دارد و جز شهرستان‌های برتر استان کرمانشاه است.

وی افزود: تاکنون ۹۶.۱ درصد شامل ۶۷ هزار و ۹۷۴ نفر جمعیت بالای ۱۲ سال سرپل ذهاب نوبت اول و ۸۲.۱ درصد شامل ۵۸ هزار و ۲۸ نفر نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به اینکه افراد می‌توانند پس از گذشت سه ماه از زمان تزریق نوبت دوم واکسن کرونا برای تزریق دز سوم اقدام کنند، تصریح کرد: در نوبت سوم ۱۴ هزار و ۱۷ نفر شامل ۲۲.۲ درصد مردم سرپل ذهاب واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

فرزادی‌پور بیان کرد: شهرستان سرپل ذهاب هم اکنون در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد و استمرار این وضعیت نیازمند همکاری مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی همه مردم است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فصل سرما و شیوع سویه جدید کرونا موسوم به امیکرون، این سویه جدید می‌تواند وضعیت شهرستان سرپل ذهاب را تغییر دهد که لازم است مردم با همراهی و همکاری مناسب و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از تغییر اوضاع جلوگیری کند.

کد خبر 5400563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha