۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس خبر داد؛

فعالیت امدادی و خدمات رسانی ۳۴ تیم هلال احمر فارس در بارش اخیر

فعالیت امدادی و خدمات رسانی ۳۴ تیم هلال احمر فارس در بارش اخیر

شیراز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس گفت: طی بارش های اخیر ۳۴ تیم عملیاتی با ۱۳۲ نفر نیرو و ۳۲ خودروی عملیاتی در مناطق درگیر با سیلاب و برف فعال شدند.

مهدی خوبیار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آمار سیل، آبگرفتگی، برف و کولاک از ۲۳ دی تا کنون در استان فارس اظهار کرد: در پی بارشهای جوی از نیمه دوم دیماه در فارس ۱۱ شهرستان این استان درگیر شده‌اند.

وی افزود: در این بارش‌ها شهرستانهای رستم، آباده، اقلید، داراب، سپیدان، قیر کارزین، ممسنی، خرم بید، کازرون شیراز، ارسنجان، فیروزآباد درگیر آب گرفتگی، سیلاب و برف و کولاک شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس تصریح کرد: تعداد خانوارهای درگیر با آبگرفتگی، سیلاب و برف و کولاک را ۷۰۴ خانوار بود.

خوبیار با ذکر این موضوع که در این بارشها هیچ‌گونه مصدومی نداشته‌ایم، ابراز کرد: در همین زمینه به ۳ هزار و ۲۵۳ نفر امداد رسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس از آسیب دیده گی ۵ منزل مسکونی و تخلیه آب و همچنین اسکان آنان در این مدت خبر داد و بیان کرد: ۳۴ تیم عملیاتی با ۱۳۲ نفر نیرو و ۳۲ خودروی عملیاتی در مناطق درگیر با سیلاب وبرف در حالت آماده باش و خدمات رسانی به سیل زدگان و گرفتار شدگان در برف و کولاک هستند.

او همچنین از اعزام ۴۴۱ دستگاه خودروی امداد رسانی به مناطق سیل زده استان سخن گفت و اضافه کرد: ۱۴۰ تخته پتو، ۳۰۰ کیلو نایلون، ۶۲ قواره موکت ،۱ تخته چادر، ۷ چراغ نفتی والور و ۳۰ بسته غذایی به مناطق درگیر با باران و برف ارسال شده است.

کد خبر 5401663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha