۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۲۸

استاندار اردبیل:

تکمیل تالار شهر اردبیل از پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار است

تکمیل تالار شهر اردبیل از پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار است

اردبیل-استاندار اردبیل گفت: تکمیل تالار شهر اردبیل یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است که در ردیف پروژه‌های اولویت‌دار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی در بازدید از تالار شهر اردبیل با اشاره به ضرورت تکمیل این تالار اظهار کرد: تکمیل مجموعه فرهنگی و هنری تالار شهر اردبیل به عنوان مطالبه اصحاب فرهنگ و هنر استان، از اولویت‌های برنامه‌های عمرانی استانداری است.

وی افزود: تمام تلاشمان بر این است که هر چه زودتر، بزرگترین فضای فرهنگی و هنری استان تکمیل و در اختیار علاقه مندان فرهنگ و هنر استان قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اردبیل، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی گردیده است.

استاندار اردبیل اظهار داشت: اعتبار پیش بینی شده، به صورت بودجه ملی و ماده ۵۶ تسهیلات بانکی بوده و تمام تلاشمان این است، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان نیز از محل ماده ۵۶ برای این پروژه جذب اعتبار نمائیم و امیدواریم با اقدامات انجام شده، این پروژه هرچه زودتر به اتمام برسد.

وی در خصوص مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ تسهیلات بانکی گفت: با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص دیدار نموده و پیگیر تخصیص این مبلغ خواهند شد.

همچنین استاندار اردبیل دستور پیگیری مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی را نیز به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داد که این امر نیز محقق شود.

وی همچنین دستور نشست پیگیری موانع و مشکلات تکمیل تالار شهر اردبیل را داد که با هماهنگی معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار گردد.

وی بیان کرد: تالار شهر اردبیل، مجموعه عظیم فرهنگی و هنری استان و در واقع آبروی فرهنگی و هنری استان است که با اتمام این پروژه، فرصت و بستری برای فعالین فرهنگی و هنری استان ایجاد خواهد شد.

کد خبر 5402196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha