۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

دفتر حفظ آثار دفاع مقدس در سپاه گیلان‌غرب برگزار می‌کند:

کنگره بزرگ سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید شهرستان گیلان‌غرب

کنگره بزرگ سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید شهرستان گیلان‌غرب

کرمانشاه- دفتر حفظ آثار دفاع مقدسدر سپاه شهرستان گیلان‌غرب، کنگره بزرگ سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید در شهرستان گیلان‌غرب را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه شهرستان گیلان‌غرب کنگره بزرگ سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید شهرستان گیلان‌غرب را از چهارم تا پنجم اسفند ماه در گیلان‌غرب برگزار می‌کند.

این کنگره با محورهای؛ شخصیت، اخلاق، منش، استعداد و خلاقیت‌ها و نبوغ سردار شهید صفر خوشروان در انجام مأموریت‌های نظامی و سازمانی، نقش فعالیت‌ها، رشادت‌ها و عملکرد شهدای گیلان‌غرب در مقاومت که این شهرستان دومین شهر مقاوم کشور نیز در هشت سال دفاع مقدس بوده است برگزار می‌شود.

در این کنگره، خاطرات رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهید توسط همرزمان و نزدیکان وی بازگو و فرهنگ شهادت در جامعه و نقش آن در ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور، پرداخت به گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه، جایگاه و نقش روز مقاومت مردم گیلانغرب که چهارم مهرماه سال ۵۹ است در اطلس دفاع مقدس و نقش بانوان گیلان‌غرب در دوران دفاع مقدس، بررسی می‌شود.

این جشنواره به شکل تخصصی و بدون محدودیت سنی برگزار شده و اقشار مختلف جامعه می‌توانند در این رویداد فرهنگی و علمی شرکت کنند و ارزیابی آثار در سه سطح انجام می‌شود؛ رزمندگان ایثارگران و هم‌رزمان شهید صفر خوشروان، اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، معلمان و محققین آزاد و دانشجویان با ارائه مقاله و دانش‌آموزان با در نظر گرفتن رده‌های سنی و سطح علمی با ارائه دلنوشته‌ها، شعر و نقاشی در این کنگره شرکت می‌کنند.

آثار باید در قالب مقاله، شعر، عکس، دل‌نوشته، نقاشی، انشا و نشریه دیواری که مختص رده دانش‌آموزی است به آدرس الکترونیکی holy.defence.1400@gmail.com به شکل عکس و ارسال فایل الکترونیکی فرستاده شود.

از صاحبان آثار برتر با اهدای جوایز نفیس و صدور گواهی تقدیر می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیکی holy.defence.1400@gmail.com یا آدرس کرمانشاه گیلانغرب دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه شهرستان مراجعه و یا با شماره ۰۸۳۳۳۸۲۵۱۵۹۷ تماس بگیرند.

کد خبر 5403130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha