۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۹:۰۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

مدارس کهگیلویه و بویراحمد حضوری شد/ بازگشایی با رعایت پروتکل ها

مدارس کهگیلویه و بویراحمد حضوری شد/ بازگشایی با رعایت پروتکل ها

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر اولویت حضوری شدن آموزش بوده و مدارس و دانشگاه‌ها حضوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش افزود: سیاست کلی وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و حضوری شدن آموزش است.

احمد زاده تصریح کرد: اگر تصمیم جدیدی برای تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح کشور گرفته شود ما هم تابع خواهیم بود و در بازگشایی‌ها تجدیدنظر می‌کنیم اما.

استاندار با بیان اینکه در ترم جدید کلاس‌های درس دانشگاه‌ها تشکیل شود، اظهار داشت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود و ظرفیت کلاس‌های درس مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در کلاس درس حاضر شوند، همچنین متولیان به نحوی برنامه‌ریزی کنند که در خوابگاه‌های دانشجویی آسیب‌پذیری به حداقل برسد و دانشجویان به کرونا مبتلا نشوند.

استاندار گفت: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بر اساس معیارهای وزارت بهداشت خواهد بود و متولیان در دانشگاه و آموزش و پرورش برنامه‌ریزی لازم در این خصوص را انجام دهند.

احمدزاده افزود: والدین دانش‌آموزان و دانشجویان به شکلی برنامه‌ریزی کنند که فرزند آنها در کلاس درس حاضر شوند.

وی ضمن قدردانی از معلمان و اساتید دانشگاه در استان گفت: از همه می‌خواهم علم آموزی را جدی بگیرند و برای پیشرفت استان آن را سرلوحه کار قرار دهند.

کد خبر 5403253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha