۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر:

۲۲ هزار دقیقه ویژه‌برنامه دهه فجر در استان بوشهر پخش می‌شود

۲۲ هزار دقیقه ویژه‌برنامه دهه فجر در استان بوشهر پخش می‌شود

بوشهر- مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در دهه فجر امسال ۲۲ هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین ناظر ظهر چهارشنبه در همایش سراسری و مجازی مدیران کل مراکز استان‌ها گفت: از این میزان برنامه ۱۰ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۱۱ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس و هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی برنامه ریزی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می‌شود.

وی افزود: پخش زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن، برنامه‌های زنده و ضبطی رادیویی و تلویزیونی فجر پیروزی، عصر انقلاب، فجر صادق، کاروان فجر و حماسه حضور با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته، حال و آینده برای انتقال مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی در ارتباط و تعامل نسل‌های قدیم و جدید و نگاه امیدوارانه و واقع گرایانه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بخشی از ۲۲ هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای است.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی و رسانه‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر افزود: علاوه بر صدا و سیما، حدود ۱۰۰ روزنامه، هفته نامه، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری اجتماعی، عملکرد کارگروه‌های ۲۲ گانه ستاد دهه فجر و حضور باشکوه مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پوشش رسانه‌ای خواهند داد.

کد خبر 5403948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha