۳۰ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۰۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی خبر داد؛

امداد رسانی به ۴۰۰۰ نفر حادثه دیده از برف در آذربایجان غربی

امداد رسانی به ۴۰۰۰ نفر حادثه دیده از برف در آذربایجان غربی

ارومیه - مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به بیش از ۴ هزارنفر حادثه دیده طی۳۰ ساعت گذشته توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان خبر داد.

امیر جعفرزاده در خصوص جزییات امداد رسانی این حوادث در استان طی ۳۰ ساعت گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۷ محور در شهرستانهای آواجیق، ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، تکاب، چالدران، سلماس، مهاباد، میاندوآب، درگیر برف وکولاک بودند که به چهار هزار نفر در این محورها امداد رسانی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد هزار و ۵۰۰ خانوار دچار حادثه شده بودند یک نفر از این افراد که یک مادر باردار بود در شهرستان سلماس به صورت ایمن به بیمارستان انتقال یافت.

جعفرزاده افزود: ۲ شهرستان اشنویه و پیرانشهر طی مدت زمان مذکور بیشترین تعداد امدادرسانی را داشته که هزار و ۶۵۲ نفر در شهرستان اشنویه و ۲ هزار و ۱۰۵ نفر در شهرستان پیرانشهر توسط تیم های عملیاتی امداد رسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: ارائه خدمات امداد و نجات در سطح استان توسط ۲۳ تیم با مشارکت ۹۲ نجاتگر و با بکارگیری ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۹ دستگاه خودروی کمکدار سبک انجام یافت.

وی با بیان اینکه امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محورهای ارتباطی ادامه دارد، گفت: شهروندان عزیز به محض اطلاع از این حوادث اخبار را از طریق تلفن ۱۱۲ ندای امداد اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5404982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha