۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۰۴

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

راه ۲۵۰ روستای آذربایجان غربی بازگشایی شد/برف روبی تداوم دارد

راه ۲۵۰ روستای آذربایجان غربی بازگشایی شد/برف روبی تداوم دارد

ارومیه – مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بازگشایی ۲۵۰ روستای مسدود شده ناشی از برف و کولاک در استان خبر داد.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه راه ارتباطی ۶۰۰ روستا در استان بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود، افزود: با تلاش راهداران راه ارتباطی ۲۵۰ روستا بازگشایی و راهداران آذربایجان غربی درصدد بازگشایی راه ارتباطی ۳۵۰ روستا هستند.

وی با بیان اینکه به دلیل وزش باد و کولاک گردنه‌ها و محورهای استان با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: در برخی محورها از جمله پیرانشهر به تمرچین شدت کولاک به حدی است که تردد بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

شکری با بیان اینکه به علت مسدود بودن راه‌ها، امروز مادر باردار اهل روستای گرده بین پیرانشهر با بالگرد به ارومیه منتقل شد، خاطرنشان کرد: محور پیرانشهر – تمرچین بازگشایی شده و تمامی محورهای اصلی آذربایجان غربی باز بوده و تردد جریان دارد.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه محورهای مهاباد- بوکان و مهاباد –پسوه نیز در حال بازگشایی است، اضافه کرد: شب گذشته نیز دهها خودروی گرفتار در کولاک در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اشنویه، تکاب و باروق رهاسازی و مسافران در مراکز امدادی اسکان داده شدند.

به پیش بینی کارشناسان هواشناسی، در هفته پیش رو، هوا پایدار و دمای هوا به طور محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 5405600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha