۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۱۱

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد:

استاندارد ۲۴ جایگاه سوخت «CNG» کهگیلویه و بویراحمد تایید شد

استاندارد ۲۴ جایگاه سوخت «CNG» کهگیلویه و بویراحمد تایید شد

یاسـوج_ مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از استانداردسازی و صدور تاییدیه استاندارد برای ۲۴ جایگاه‌ فعال عرضه سوخت «CNG» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن رحمتی افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای استاندارد و با استفاده از توان فنی شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و تشریک مساعی و تعامل ارزنده شرکت پخش فراورده‌های نفتی و شرکت گاز استان و برگزاری جلسات و بازدید از جایگاه‌های CNG، خوشبختانه وضعیت استاندارد سازی جایگاه‌های فعال استان مطلوب است.

رحمتی تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون ۲۴ جایگاه عرضه سوخت CNG فعال وجود دارد که تمامی این جایگاه‌ها دارای گواهی بازرسی معتبر استاندارد هستند.

وی ابراز داشت: بر اساس ضوابط و مقررات سازمان ملی استاندارد، جایگاه‌های CNG قبل از شروع فعالیت و راه‌اندازی با اعلام شرکت پخش فراورده‌های نفتی مورد بازرسی فنی شرکت‌های تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد قرار می‌گیرند.

رحتمی افزود: در صورت رعایت نکات ایمنی و فنی، گواهی بازرسی استاندارد برای مدت یکسال برای جایگاه صادر می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان در پایان خاطر نشان کرد: جایگاه داران مکلف هستند یک ماه قبل از پایان اعتبار گواهینامه بازرسی، با مراجعه به سامانه جایگاه‌های CNG سازمان ملی استاندارد ایران نسبت به ثبت درخواست بازرسی مجدد اقدام کنند در غیر این صورت ادامه فعالیت آن‌ها بدون تاییدیه مجوز استاندارد خلاف مقررات است و گاز آنها قطع خواهد شد.

کد خبر 5406454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha