۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶

رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی همدان اعلام کرد؛

پلاک گذاری ۹۵ درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان

پلاک گذاری ۹۵ درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان

همدان- رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی همدان از پلاک گذاری ۹۵ درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جهانگیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۹۵ درصد ماشین آلات کشاورزی استان همدان شامل سی هزار و ۳۰۰ تراکتور و یک هزار و ۵۳۰ کمباین پلاک‌گذاری شده است، عنوان کرد: از ابتدای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکنون ۲۵ هزار و ۱۴۱ فقره پلاک‌کشاورزی در مراکز تعویض پلاک استان به ماشین‌های کشاورزی تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۳۵ فقره پلاک برای ماشین‌های نو پلاک بوده و تعداد سه هزار و ۹۰۶ فقره پلاک جهت تعویض پلاک ماشین‌های تغییر مالکیت داده شده، اختصاص داده شد.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی همدان با بیان اینکه تراکتور و کمباین‌های خریداری شده از کارخانه از سال ۱۳۸۸ به صورت پلاک دار تحویل متقاضی شده‌اند، اضافه کرد: دلیل عدم پلاک گذاری مابقی ماشین‌ها که در حدود ۵ درصد است نیز نقص مدارک‌هویتی، استهلاک ماشین، عدم تمایل کشاورز و مواردی از این قبیل بوده است.

جهانگیری در تشریح آمار شماره گذاری ماشین‌های کشاورزی نیز عنوان کرد: از مجموع ۲۱ هزار و ۲۳۵ مورد در سطح استان همدان بیشترین میزان شماره گذاری مربوط به شهرستان‌های کبودراهنگ، بهار، همدان، رزن و درگزین بوده است.

کد خبر 5410111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha