۱۰ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۰۲

رئیس جدید مرکز اسلامی بانه معرفی شد

رئیس جدید مرکز اسلامی بانه معرفی شد

بانه- ماموستا رئوف کدخدایی به عنوان رئیس جدید مرکز اسلامی شهرستان بانه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یکشنبه شب در مراسم معارفه مدیر جدید مرکز اسلامی بانه اظهار کرد: روحانیون نقش ویژه ای در روشنگری اقشار مختلف مردم دارند.

حجت‌الاسلام سعید عسگری افزود: امروز دشمن با تمام تجهیزات و امکانات وارد میدان شده است تا بر افکار مردم به ویژه نسل جوان اثر بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبانی هویت بخش در بین نسل جوان از جمله اولویت‌هایی است انتظار می‌رود روحانیون با مجاهدت در این مسیر تلاش کنند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خطاب به مدیر جدید مرکز اسلامی بانه اظهار کرد: انتظار می‌رود با گسترش خدمات و حمایت از جامعه روحانیت منطقه زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم با مبانی فقه امام شافعی را در شهرستان مرزی بانه فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری به زیر ساخت‌های موجود در شهرستان مرزی بانه اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد بهره مندی روستاهای مرزی کردستان همچون مناطق شهری از خدمات و امکانات زیر بنایی هستیم و این مهم با نثار خون هزاران شهید والامقام و ایثار و فداکاری مردم کردستان محقق شده است.

وی افزود: ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران است.

در پایان این مراسم از خدمات ماموستا عابد نقیبی تقدیر شد و ماموستا رئوف کدخدایی به عنوان مدیر جدید مرکز اسلامی بانه معرفی شد.

کد خبر 5412888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha