فراخوان سازمان فضایی ایران؛

۲ سامانه پایش ماهواره‌ای به بخش خصوصی واگذار می شود

۲ سامانه پایش ماهواره‌ای به بخش خصوصی واگذار می شود

سازمان فضایی ایران در راستای انجام وظایف حاکمیتی خود، ۲ سامانه پایش ماهواره‌ای «برف و ابر» و «صیدگاه‌های آبی جنوب کشور» را به بخش خصوصی واگذار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فضایی ایران از تمدید نیاز اجرای ۲ سامانه خدمت نوین فضایی همراه با داشبورد مدیریتی توسط بخش خصوصی خبر داد.

سامانه‌های «برف و ابر» و «صیدگاه‌های آبی جنوب کشور» با پایش خودکار و مداوم پدیده‌ها و ارائه نتایج تحلیلی شامل نقشه‌ها، نمودارها، لیست‌ها و شاخص‌ها در قالب داشبوردهای مدیریتی به کاربران نهایی و مدیران، بینش لازم جهت تصمیم گیری در سطح کشوری و استانی، اتخاذ سیاست‌ها و برنامه ریزی های لازم در زمان مناسب را فراهم می‌کنند.

متقاضیان و واجدین شرایط «پروژه ایجاد و راه اندازی داشبورد مدیریتی و پایش ماهواره‌ای برف و ابر» و «پروژه ایجاد و راه اندازی داشبورد و سامانه مدیریت پشتیبان تصمیم گیری در صیدگاه‌های آبی جنوب کشور» می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مراجعه کنند.

آخرین مهلت ثبت درخواست و ارائه پیشنهادیه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت تا ساعت ۱۱ صبح روز ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

کد خبر 5418344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha