۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲

معاون وزیر راه:

۳۰ درصد اقتصاد کشور در اختیار وزارت راه و شهرسازی است

 ۳۰ درصد اقتصاد کشور در اختیار وزارت راه و شهرسازی است

بوشهر- معاون توسعه منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای نهضت مسکن و حمل و نقل، گفت: ۳۰ درصد اقتصاد ملی کشور در اختیار وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان اسلامیان صبح چهارشنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه اقتصادی دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است و یکی از سه استان اول کشور در زمینه رشد اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه مسکن و حمل و نقل از فرآیندهای مهم اقتصادی در کشور محسوب می‌شود اضافه کرد: با توجه به این دو مقوله، حجم بیش از ۳۰ درصد اقتصاد کشور مربوط به وزارت راه و شهرسازی است.

معاون توسعه منابع وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: استان بوشهر سهم قابل توجهی از منابع حوزه حمل و نقل را به خود اختصاص داده است و در بخش‌های مختلف پروژه‌های مهمی در این استان در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه نهضت مسکن تحول عظیمی را در کشور ایجاد می‌کند افزود: چهار میلیون واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن به عنوان بزرگترین طرح عمرانی در تاریخ کشور ساخته می‌شود.

اسلامیان همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نهضت مسکن را ضروری دانست و بیان کرد: ارتقای رضایت‌مندی جامعه هدف و افرادی که با وزارت راه و شهرسازی تعامل دارند مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی تاکید کرد: اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در زمینه نهضت ملی مسکن و حمل و نقل عقب‌ماندگی اقتصادی گذشته را جبران می‌کند و در این راستا رشد اقتصادی نباید کمتر از ۸ درصد باشد.

معاون توسعه منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در دهه ۹۰ فرصت‌های خوبی در حوزه اقتصادی کشور از دست رفته است اضافه کرد: فرصتی برای آزمون خطا نداریم و خیلی از محیط‌ها به نهضت ملی مسکن و حمل و نقل گره خورده است.

در این مراسم محمود دستغیبی به‌عنوان مدیرکل راه شهرسازی استان بوشهر معرفی شد و از خدمات فرزاد رستمی تقدیر شد.

کد خبر 5420633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha