۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵

دوشنبه دوم اسفند ماه:

نشست جامعه شناسانه تحلیل قتل‌های ناموسی ایران برگزار می‌شود

نشست جامعه شناسانه تحلیل قتل‌های ناموسی ایران برگزار می‌شود

نشست علمی «ورای هیاهو» با موضوع تحلیل قتل‌های ناموسی ایران، دوم اسفندماه در موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست علمی «ورای هیاهو» با موضوع تحلیل قتل‌های ناموسی ایران، دوم اسفندماه در موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.

این نشست با حضور اساتید مختلف دانشگاه در چهار حوزه جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، مطالعات زنان، حقوق و علوم قضایی با محوریت حادثه اخیر در شهر اهواز، به بررسی علمی و تخصصی مساله قتل‌های ناموسی در کشور می‌پردازد.

در این نشست سهیلا صادقی فسایی، دانشیار گروه جامعه شناسی دانشگاه تهران و متخصص جرم‌شناسی؛ ولویون، قاضی دیوان عالی کشور و مشاور امور بانوان و خانواده وزیر دادگستری؛ ابراهیمی قوام، دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی و طراح و مدیر علمی دوره مشترک بین المللی روانشناسی جنایی-قانونی دانشگاه پواتیه فرانسه و میرخانی، دانشیار دانشگاه تربیت مدرس و متخصص مطالعات زنان و خانواده به سخنرانی و تحلیل مساله قتل‌های ناموسی از منظرهای علمی مختلف می‌پردازند.

این نشست روز دوشنبه، دوم اسفندماه سال جاری، ساعت ۱۳ الی ۱۶ در موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران واقع در خیابان وصال شیرازی کوچه اسلامی ندوشن پلاک ۸، با حضور جمعی از پژوهشگران حوزه بانوان و خانواده و جمعی از اصحاب رسانه برگزار می‌گرد

کد خبر 5427866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha