۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۲۲

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:

تمرکز خدمات ۱۱۸ در مرکز استان باعث نارضایتی مردم کاشان شده است

تمرکز خدمات ۱۱۸ در مرکز استان باعث نارضایتی مردم کاشان شده است

کاشان - سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: متمرکز شدن خدمات ۱۱۸ در مرکز استان اصفهان باعث نارضایتی مردم کاشان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر محمدشریف زارعی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات مخابرات شهرستان کاشان با اشاره به اینکه وظیفه مدیران و مسئولین کاشان این است که زمینه لازم برای رفاه شهروندان را فراهم کنند، اظهار داشت: یکی از این دستگاه‌ها مخابرات است که متأسفانه خدمات ارائه شده در ۱۱۸ اصلاً مقبول نیست.

وی با بیان اینکه متمرکز کردن خدمات ۱۱۸ در مرکز استان اصفهان باعث نارضایتی شهروندان کاشانی شده است، ابراز داشت: کاشان دومین شهر پرجمعیت و مهمترین شهر پس از مرکز استان است و ظرفیت‌های بالای این منطقه می‌طلبد که خدمات مطلوبی به شهروندان کاشانی ارائه شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان عدم شناخت اپراتورهای مرکز استان از منطقه کاشان را یکی از عوامل این نارضایتی‌ها دانست و تصریح کرد: این عدم شناخت باعث شده است که شهروندان کاشانی به مدت طولانی در صف انتظار اپراتورهای ۱۱۸ قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مخابرات کاشان و اداره کل مخابرات استان اصفهان باید در مورد این مشکل چاره اندیشی کند، گفت: پیشنهاد می‌شود به این منظور سامانه ۱۱۸ ویژه شهرستان کاشان ایجاد شود.

زارعی حل مشکل ۱۱۸ را یک مطالبه به حق مردم کاشان دانست و تاکید کرد: همشهریان زیادی چه از طریق تلفن یا حضوری از این موضوع گله مند بودند که امیدواریم با مرتفع شدن این مشکل زمینه برای رضایت همشهریان کاشانی فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات اینترنت و سرعت پایین آن در کاشان ادامه داد: درآمد بسیاری از مردم به خصوص جوانان در شرایط کنونی وابسته به اینترنت است و لازم است موانع لازم برای افزایش سرعت اینترنت برداشته شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه کاشان در حوزه‌های مختلف صنعتی، بازرگانی، اقتصادی و وجود بیش از ۴۰ هزار دانشجو در سطح شهرستان کاشان و وابستگی آنها به اینترنت و فضای مجازی خاطرنشان کرد: فرمانداری ویژه کاشان این آمادگی را دارد تا پیگیری‌های لازم را برای حل مشکلات پیش‌رو در حوزه مخابرات و اینترنت شهرستان کاشان انجام دهد.

کد خبر 5432192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha