۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۰۵

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمانشاه:

آموزش در مدارس روستایی کم جمعیت کرمانشاه حضوری دنبال خواهد شد

آموزش در مدارس روستایی کم جمعیت کرمانشاه حضوری دنبال خواهد شد

کرمانشاه- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش در مدارس روستایی کم جمعیت کرمانشاه حضوری دنبال خواهد شد.

ماشاالله پروین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تصمیمات در مورد حضوری بودن کلاس‌های دانش‌آموزان بر اساس رنگ‌بندی‌های کرونایی که از طریق ستاد کرونای استان کرمانشاه اعلام می‌گردد، انجام می‌شود.

وی افزود: در مناطق با رنگ‌بندی کرونایی قرمز و نارنجی استان کرمانشاه کلاس‌ها مانند هفته گذشته از شنبه ۷ اسفندماه سال جاری تا پایان هفته به صورت غیرحضوری و تدریس در بستر فضای مجازی شبکه شاد انجام می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در مدارس روستایی و مناطقی که رنگ‌بندی کرونایی آن‌ها قرمز و نارنجی بوده و تراکم تعداد دانش‌آموزان کم باشد کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

پروین با اشاره به واکسیناسیون رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در استان کرمانشاه، بیان کرد: دز اول واکسیناسیون رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال پایان یافته و برای دز دوم به مرحله پایانی نزدیک شده اما واکسیناسیون برای رنج سنی پنج تا ۱۲ سال هنوز به سطح انتظارات نرسیده است.

وی در خصوص آسیب‌های کلاس غیر حضوری برای سلامت دانش آموزان، گفت: در دوره ابتدایی طرح سواد حرکتی در راستای طرح کوچ که در سال گذشته اجرا شد در حال اجرا است که برای ایجاد تحرک و حفظ سلامتی دانش‌آموزان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همکاران برای جلوگیری از چاقی دانش‌آموزان با دادن تمرین‌های ورزشی در قالب طرح سواد حرکتی، آن‌ها را به تحرک بیشتر ترغیب می‌کنند.

کد خبر 5434173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha