۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۴۷

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تکریم و معارفه شد

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تکریم و معارفه شد

شهرکرد- رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان کشوری و استانی تکریم و معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سابق حوزه هنری چهارمحال و بختیاری شامگاه چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید حوزه هنری با اشاره به عملیات ساخت و ساز ساختمان حوزه هنری استان اظهار کرد: روند جذب اعتبارات انجام شده است و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

حجت الله شیروانی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف هنری پیشرفت کرده است، عنوان کرد: هنرمندان این استان نجیب، با عاطفه، وطن دوست، ارزشمند و فعال هستند که باید از آن‌ها حمایت شود.

وی ادامه داد: هنرمندان همیشه به منظور توسعه، پیشرفت و تعالی چهارمحال و بختیاری در تلاش بوده اند.

سند چشم انداز فرهنگ و هنر در چهارمحال و بختیاری تهیه و تدوین می‌شود

رئیس جدید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در ادامه این مراسم اظهار کرد: این استان متأسفانه در شاخص توسعه‌ای جایگاه خوبی ندارد و این مهم تنها به دلیل نگاه مرکز پیرامونی بوده است.

احسان قائدی با بیان اینکه عدم رشد در چهارمحال و بختیاری موجب شده است نگاه اولویت داری نسبت به مسئله فرهنگ و هنر وجود نداشته باشد، تصریح کرد: زیر ساخت مناسبی حوزه فرهنگ و هنر در این استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هنرمندان چهارمحال و بختیاری از کمترین امکانات برای بروز و ظهور خود استفاده می‌کنند، گفت: اولویت اصلی حوزه هنری تلاش در جهت توسعه زیر ساخت فرهنگی و هنری استان خواهد بود.

رئیس جدید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این حوزه به پاتوق هنرمندان تبدیل خواهد شد، افزود: این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری است اما تا کنون سند چشم اندازی در حوزه فرهنگ و هنر در استان تهیه و تدوین نشده است.

قائدی از تهیه و تدوین سند چشم انداز فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری خبر داد و مطرح کرد: تولیدات حوزه هنری بر سه اصل مردمی بودن، زیست بوم و رفع مسئله استوار خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز مهم‌ترین وظیفه هر نهادی جهاد تبیین است، اظهار کرد: زبان هنر اصلی ترین زبان برای جهاد تبیین است که باید به خوبی از آن بهره برد.

کد خبر 5437434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha