۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۰۱

رئیس خانه صنعت و معدن یزد:

نگاه دولت و تصمیم گیران به تولیدکنندگان بهبود یافته است

نگاه دولت و تصمیم گیران به تولیدکنندگان بهبود یافته است

یزد- رئیس خانه صنعت و معدن یزد گفت: نگاه به تولیدکننده در دولت سیزدهم در سطوح بالای تصمیم گیران کشور بهبود یافته و امیدوارکننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کلانتر پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن استان یزد با اشاره اینکه نگاه به تولیدکننده در دولت سیزدهم در سطوح بالای تصمیم گیران کشور بهبود پیدا کرده است، اظهار داشت: امیدواریم این نگاه به سطوح پایین‌تر و مدیران میانی نیز تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حوزه تولید، دوره بازگشت سرمایه در ایران سه تا پنج سال است، افزود: برگشت سرمایه تولید نسبت به سایر فعالیت های دیگر، 1.5 برابر است و اشتغالزایی و ارزآوری برای کشور نیز در حوزه تولید بیشتر است.

کلانتر ادامه داد: هر وام و تسهیلاتی که به تولید داده شود، تورم ایجاد نمی کند اما اگر این اتفاق در هر بخش دیگری انجام شود، تورم ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: بر این اساس از مسئولان کشور درخواست داریم تا به تولید و تولیدکنندگان نگاه بهتری داشته باشند و اجازه ندهند تولیدکنندگان نا امید شوند و اگر از تولیدکنندگان به عنوان افسران جنگ اقتصادی یاد می شود، باید از آنها حمایت شود.

رئیس خانه صنعت و معدن استان یزد با اشاره به اینکه سهمیه خوبی برای شیرین سازی و انتقال آب برای استان خود گرفته ایم، این رویداد را اتفاقی خوب برای استان دانست.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی می تواند از صفر تا صد این پروژه را اجرا کند و یقین داریم که این کار بزرگ، باقیات الصالحاتی ماندگار است.

از 30 نفر از پیشکسوتان و برترین‌های صنعت و معدن استان یزد تجلیل شد.

کد خبر 5443973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha