۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۱

معاون استاندار قم به مهر خبر داد؛

توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در ۲۳ نقطه شهرقم/نظارت جدی بر بازار

توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در ۲۳ نقطه شهرقم/نظارت جدی بر بازار

قم-معاون استاندار قم با بیان اینکه میوه تنظیم بازار شب عید در ۲۳ نقطه شهر قم توزیع می شود، گفت: تامین سیب و پرتقال نسبت به سالهای گذشته در استان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

محسن امیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رویکرد دولت جدید تأمین تمامی مایحتاج مردم به خصوص اقشار کم درآمد است، گفت: معاونت اقتصادی استانداری با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نسبت به تأمین مایحتاج سفره مردم اقدامات جدی و گسترده‌ای در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تأمین ارزاق و کالاهای اساسی سه رویداد جمعیت محور در استان قم در روزهای آتی وجود دارد، افزود: نیمه شعبان، عید نوروز و ماه مبارک رمضان مناسبت‌های مهمی است که هر ساله جمعیت میلیونی را در استان به همراه داشته و برنامه ریزی هایی جدی برای تأمین و توزیع کالاهای پر مصرف در سطح استان صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر تأمین کافی اقلام مصرفی از جمله برنج، روغن، آرد، گوشت سفید و قرمز ادامه داد: بیش از ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته این کالاها خریداری و در انبارهای سطح شهر ذخیره شده و جای هیچ نگرانی برای تهیه این کالاها در استان برای مردم در روزهای پیش رو وجود نخواهد داشت.

امیدیان با بیان اینکه هر ساله یکی از سیاست‌های دولت توزیع میوه ارزان قیمت در شب عید است، افزود: پرتقال و سیب نیز به اندازه کافی با و با کیفیت مناسب‌تر از سال‌های گذشته تهیه و در انبارها ذخیره شده که چند روز قبل از نیمه شعبان در ۲۳ نقطه از شهر قم با همکاری شهرداری توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ادامه با تاکید بر اعلام ظرفیت سنجی توزیع اقلام مصرفی در شهرستان‌های استان قم از سوی فرمانداران گفت: صحبت‌هایی با فرمانداران صورت گرفته و بر اساس نیاز مردم در شهرستانهای جعفرآباد و کهک، اقلام یادشده در اختیار آنها جهت توزیع قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نظارت بر توزیع اقلام و کالاهای مصرفی مورد تاکید استانداری است، گفت: برنج مرغوب پاکستانی با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومن، برنج تایلندی هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کنندگان در فروشگاه‌ها و مغازه‌های خرد توزیع می‌شود.

امیدیان با اشاره به نظارت تمامی دستگاه‌های استان مبنی بر بهبود کیفی و کمی محصولات مورد نیاز ادامه داد: همه روزه مسائل مربوط به تأمین مایحتاج مردم رصد و پیگیری جدی می‌شود و امیدواریم مشکلی در تأمین و توزیع کالاهای مصرفی در استان در ایام یاد شده نخواهیم داشت.

کد خبر 5445620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha