۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بهار اعلام کرد؛

توزیع بیش از ۱۸ هزار تن نهاده های دامی در بهار

توزیع بیش از ۱۸ هزار تن نهاده های دامی در بهار

همدان- مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن انواع نهاده‌های دامی در بین دامداران شهرستان بهار توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین اکبری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸ هزار و ۹۹۴ تن نهادهای دامی شامل جو، سبوس، ذرت و سویا و ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن کنسانتره دامی تهیه شده است، گفت: این نهاده‌ها با قیمت یارانه‌ای در میان دامداران روستایی توزیع شده است.

وی ادامه داد: این نهاده‌ها به وسیله شرکت‌های تعاونی دامداران، گاوداران و اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان بهار در بین دامداران شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با بیان اینکه در راستای کمک به دامداران شهرستان و به دلیل کاهش اثرات ناشی از خشکسالی و تداوم تولید محصولات پروتئینی این نهاده‌های دامی در میان کشاورزان توزیع شده است، افزود: در سال زراعی گذشته به علت خشکسالی و تنش رطوبتی کشاورزان دچار کاهش شدید تولید علوفه از جمله کاه و جو شدند.

اکبری ادامه داد: در این وضعیت، دامداران به علت کمبود شدید علوفه تولید نیاز بیشتری به نهاده‌های دامی دارند که موجب تقاضای بیشتر و مراجعه دامداران به عوامل توزیع نهاده‌های دامی شدند.

کد خبر 5446517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha