۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸

امام جمعه رودبار قصران:

حمله به پایگاه موساد در اربیل پیام روشنی دارد

حمله به پایگاه موساد در اربیل پیام روشنی دارد

شمیرانات- امام جمعه رودبار قصران گفت: حمله به پایگاه موساد در اربیل پیام روشنی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی، در خطبه‌های نماز جمعه رودبار قصران حمله ایران به‌مقرهای موساد در اربیل را حاوی پیام‌هایی عنوان کرد و گفت: مجازات صهیونیست‌ها با ١٠ فروند موشک نقطه‌زن ایرانی از خانواده موشک‌های فاتح، پاتریوت‌های نسل ۲ و ۳ آمریکا باز هم در رهگیری تجهیزات ایرانی ناکام ماندند و این یعنی به‌رخ کشیدن توان تکنولوژیکی ایران در حوزه نظامی. در واقع موشک‌های ایرانی به‌چنان دقتی رسیده‌اند که فرماندهان سپاه بدون نگرانی از خطا رفتن و اصابت به‌افراد غیر نظامی، آنان را شلیک کردند.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران می‌توانست از خاک سوریه حمله را تلافی کند اما به‌عمد از خاک ایران به‌اهداف صهیونیستی حمله کرد تا نشان دهد از این پس هرگونه حمله را مستقیماً و بدون تعارف تلافی خواهد کرد.

حسنی پاسخ جمهوری اسلامی ایران را یک پاسخ مشروع دانست‌و افزود: برای ما مسلم است که هر جا منافع و امنیتمان اقتضا کند، باید پاسخ لازم را بدهیم.

وی ادامه داد: اولین ضربه؛ پاکسازی لانه شرارت صهیونیست‌ها در اربیل عراق بود که دشمن را شوکه و مبهوت کرداما ضربات دیگر بر پیکر رو به زوال اسرائیل؛ دومین ضربه، شناسایی و منهدم شدن یک تیم خرابکاری در فردو؛ سومین ضربه، حملات بی‌امان و بی‌نظیر سایبری به مراکز حساس سایبری رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه وارد کردن سه ضربه در کمتر از ۴۸ ساعت، فصلی روشن از تحولات نظامی، سیاسی و امنیتی در جهان است، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در آخرین پیام خود (به مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویی در اروپا) این رخدادها را به مفهوم عبور از «پیچ تاریخی» تبیین فرموده‌اند.

وی ابراز داشت: این ضربات پیاپی که حکایت از شکنندگی رژیم جعلی دارد درس‌ها و پیام‌های زیادی را برای گروه‌های مقاومت در فلسطین و لبنان و … دارد. حالا دیگر معنای سخن هوشمندانه سید مقاومت اثبات شده است که؛ رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت سست‌تر است.

حسنی ابراز داشت: بزرگ‌ترین اعدام دسته‌جمعی نیم قرن اخیر توسط آل سعود، اعدام ۸۱ نفر در حقوق بین‌الملل، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود. - علت بی‌پروایی آل‌سعود، حمایت‌های همه‌جانبه دولت آمریکا از این خاندان و سکوت قدرت‌های جهانی در قبال پرداخت دلارهای سعودی است.

وی خاطرنشان کرد: شیعیان در این کشور معمولاً از طریق مسالمت‌آمیز به‌دنبال رسیدن به‌عدالت هستند اما عربستان با متهم کردن این افراد به‌حمایت از تروریسم، آن‌ها را اعدام می‌کند. این همان حربه‌ای است که آمریکا در مورد بسیاری از کشورهای منطقه نیز به‌کار می‌برد و با برچسپ زدن تروریسم به‌آن‌ها سعی در تحریم کشورهای مخالف خود را دارد.

کد خبر 5449925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha