۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴

رئیس آتش‌نشانی کرج:

آتش‌سوزی در کرج ۳ مصدوم بر جای گذاشت

آتش‌سوزی در کرج ۳ مصدوم بر جای گذاشت

البرز - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی در کاین شهر منجر به مصدومیت سه نفر شد.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مردمی در ساعت ۷ و ۳۶ دقیقه امروز به سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش‌سوزی در واحد مسکونی در بلوار باغستان گلستان ۹ داده شد.

وی بیان کرد: به دلیل حضور به موقع آتش‌نشانان از سرایت حریق به دیگر واحدها جلوگیری و نسبت به ایمن‌سازی محل اقدامات لازم انجام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بین اینکه این آتش‌سوزی در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه، رخ داد، تصریح کرد: ۱۰ نفر از ساکنین طبقات بر اثر دود زیاد در راه پله‌ها با کمک آتش‌نشانان از محل خارج و به محل ایمن منتقل شدند و مصدومان حادثه سه نفر بودند تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی متذکر شد: برای اطفا و امدادرسانی به این عملیات ۱۵ نفر آتش‌نشان به همراه چهار دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های ۱۳۰، ۱۲۲، ۱۰۹ به محل اعزام شدند.

تصادف در اتوبان کرج - قزوین یک فوتی برجا گذاشت

جمشیدی اظهار کرد: ساعت ۰۲:۰۳ دقیقه بامداد در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر برخورد خودرو BMW با تریلی حمل گاز در اتوبان کرج قزوین ابتدای ۴۵ متری داخل پایانه اتوبوسرانی خبر داد که بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه ۱۱۰،۱۰۲ به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی BMW در اثر سرعت بالا و انحراف به کنار گذر پایانه اتوبوسرانی منجر به برخورد با تریلی حمل گاز و فوت هدایت کننده خودرو BMW(مذکر حدوداً ۳۰ ساله) شد که بلافاصله با اعزام اکیپ نجات فرد خارج و تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۸ نفر نیروی عملیاتی و ۲ دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

برخورد خودرو ۴۰۵ با قطار مسافربری

وی تصریح کرد: ساعت ۰۴:۱۷ دقیقه بامداد در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر برخورد خودرو ۴۰۵ با قطار مسافربری به آدرس پل محمد شهر روبروی نمایندگی ایران‌خودرو که منجر به حریق گردید خبر داد که با حضور به موقع آتش نشانان حریق مهار و اطفا شد و موقعیت حادثه ایمن سازی گردید.

جمشیدی خاطرنشان کرد: برای امداد رسانی به این حادثه ۸ نفر نیروی عملیاتی و ۳ دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های ۱۱۱،۱۰۴ به محل حادثه اعزام شدند.

وی متذکر شد: خوشبختانه حادثه فوق هیچ گونه مصدومی نداشت.

کد خبر 5450209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha