۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷

آخرین «زرشک زرین» قرن به شهرداری تهران رسید

آخرین «زرشک زرین» قرن به شهرداری تهران رسید

در نظرسنجی مردمی در رادیو صبا مخاطبان «زرشک زرین» برنامه «ترین‌ها» را به شهرداری تهران اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین‌ها» در رادیو صبا هر هفته جمعه‌ها به انتخاب ترین‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سینمایی و ورزشی می‌پردازد.

برنامه «ترین ها» با اجرای شاهین جمشیدی در سالی که گذشت به معرفی ترین ها در حوزه‌های مختلف پرداخت. این برنامه در آخرین جمعه سال ۱۴۰۰ با موضوع «برترین ترین های سال» به مرور موضوع‌های برتر برنامه که مورد استقبال از طرف مردم و رسانه‌های دیگر قرار گرفت، پرداخت.

روز جمعه ۲۷ اسفند برنامه‌هایی با موضوع‌های بهترین بازیگر طنز دهه شصتی، بهترین فیلم کمدی دهه‌های ۶۰ و ۷۰، عجیب‌ترین تعارف ما ایرانی‌ها، جالب‌ترین صحبت راجع به قطعی برق، طنازترین سلبریتی های متولد دهه‌های ۵۰ و ۶۰، طنازترین مجری تلویزیون، طنازترین مسئول، عجیب‌ترین اظهار نظر در مورد کرونا، عجیب‌ترین شغل در مجازی، محبوب‌ترین خواننده پاپ در ۱۰ سال اخیر، موفق ترین لژیونر فوتبال در لیست انتخابی برترین ترین های ۱۴۰۰ قرار گرفتند که با نظرسنجی مردمی برنامه‌ای که طنازترین سلبریتی های متولد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ را معرفی و علی انصاریان رتبه اول را دریافت کرده بود، به عنوان برترین ترین ها معرفی شد.

موضوعات «عجیب ترین تعارف ما ایرانی ها» و «عجیب ترین شغل‌ها در فضای مجازی» به ترتیب در رتبه دوم این نظرسنجی قرار گرفتند.

از بخش‌های جالب و شنیدنی این برنامه می‌توان به آیتم «زرشک زرین» با اجرای شهره احمدوند اشاره کرد، در این آیتم با نظرسنجی مردمی ضعیف‌ترین ها معرفی می‌شوند.

در این برنامه «مدیر موزه هنرهای معاصر برای آسیب به حوض روغن، شهرداری تهران برای آماده نکردن شهر در استقبال نوروزی و مجری برنامه بسته پیشنهادی برای جهت دهی به سوال ها» به عنوان کاندیدهای دریافت زرشک زرین این برنامه مطرح شدند که در این نظرسنجی مردم زرشک زرین را به شهرداری تهران به خاطر آماده نبودن شهر برای استقبال نوروزی اهدا کردند.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله و اجرای شاهین جمشیدی به نویسندگی فرزانه عرفانی تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود.

کد خبر 5450247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha