۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷

سرپرست فرمانداری شادگان:

ورود گردشگران به شادگان در حال افزایش است

ورود گردشگران به شادگان در حال افزایش است

شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان گفت: روزانه حدود چهار هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی از تالاب شادگان بازدید می‌کنند؛ بنابراین ورود گردشگران به این شهرستان به طور پلکانی در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از ایستگاه گردشگری تالاب شادگان و اسکله تفریحی گردشگری بخش دارخوین این شهرستان اظهار کرد: صنعت گردشگری در این شهرستان به عنوان یک ظرفیت اقتصادی و اشتغال‌زا تلقی می‌شود و این امر یک پتانسیل عمیق برای کمک به توسعه و تعالی اقتصاد در شادگان است.

وی با اشاره به افزایش گردشگران در این شهرستان شادگان در ایام نوروز افزود: نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات شادگان در تالاب این شهرستان برپا شده تا مسافران با فرهنگ و آداب رسوم مردم شادگان آشنا و از سوغات نیز بهره مند شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان یادآور شد: ایستگاه گردشگری صراخیه و تالاب بین‌المللی شادگان و اسکله تفریحی گردشگری بخش دارخوین این شهرستان آماده ارائه خدمات و پذیرایی از مهمانان و گردشگران هستند.

صالح با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای شادگان در حوزه گردشگری گفت: اسکله تفریحی و گردشگری در ساحل دارخوین با هدف جذب گردشگر احداث و به بهره برداری رسید.

کد خبر 5453377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha