۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۴۰

امام جمعه رشت:

اقتدار جامعه وابسته به تولید است

اقتدار جامعه وابسته به تولید است

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز نیازمند جهاد تولید در کشور هستیم، گفت: اقتدار جامعه وابسته به تولید بوده و دولت نیز باید زمینه تقویت اقتصاد مقاومتی را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با تبریک آغاز سال جدید و همچنین تسلیت ارتحال عالم وارسته آیت الله «سید مجتبی رودباری، اظهار کرد: شخصیت فرهیخته گیلان آیت الله سید مجتبی رودباری پناهگاه اقشار مختلف مردم و انقلابیون بود.

وی ادامه داد: آیت الله سید مجتبی رودباری خود را وقف مردم و حوزه‌های علمیه کرد و تشییع باشکوه پیکر مطهر این عالم وارسته با حضور مردم قدرشناس استان گیلان نشان دهنده آن است که دشمنان بدانند مردم می‌دانند روحانیت اصیل دلسوز آنها هستند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با موضوع تولید و اشتغال آفرینی، گفت: طی ۱۰ سال گذشته بارها رهبری معظم توجه ویژه ای به موضوع تولید، اقتصاد و اشتغال داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه کشور نیازمند جهاد تولید بوده و اقتدار آن نیز به تولید وابسته است، اضافه کرد: علاوه بر فرهنگ سازی در این زمینه باید دولتمردان نیز بستر رونق تولید را فراهم کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دولت در کنار مردم و با تکیه به هدایت‌های رهبر معظم انقلاب می‌تواند مسیر توسعه را طی کند، تصریح کرد: ملت ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه موفق شده در عرصه‌های مختلف به ویژه دانش بنیان به رشد و توسعه دست یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی زمینه‌ها رشد و توسعه در همه بخش‌ها را فراهم کرده و عقب ماندگی‌های قبل از انقلاب را جبران کرد، افزود: تقویت اقتصاد مقاومتی در کنار مراکز دانش بنیان باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی همچنین در ادامه با اشاره به ششم فروردین سالروز حمله وحشیانه آل سعود به یمن در سال ۹۴ با همراهی آمریکا و رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: طی این سال‌های بارها شاهد کشتار مردم بی گناه یمن توسط آل جهود بودیم اما جبهه مقاومت در یمن با وجود این حمله‌ها تقویت شد.

کد خبر 5453420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha