۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی عنوان کرد؛

برخورد جدی با تظاهر به روزه خواری در آذربایجان غربی

برخورد جدی با تظاهر به روزه خواری در آذربایجان غربی

ارومیه – رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از برخورد جدی با تظاهر به روزه خواری و تجاهر به فعل حرام در ماه رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی بعد از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای معاونین دادگستری استان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان افزود: در ماه رمضان درهای رحمت الهی به روی مؤمنان گشوده می‌شود و بهترین فرصت برای خودسازی و تزکیه نفس است و باید نهایت بهره را از این ایام پرفیض و برکت برد.

وی رعایت حرمت ماه مبارک را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: با تظاهر به روزه خواری و تجاهر به فعل حرام برخورد جدی صورت گیرد و اصناف و نیروی انتظامی به اماکن و اصناف مرتبط نظارت مستمر داشته باشند.

رئیس شورای قضائی آذربایجان غربی با تاکید بر نظارت بر توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه رمضان گفت: تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان هم از بعد سلامت و هم از باب عرضه مواد غذایی باید بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

عتباتی از تعیین قاضی ویژه و تام الاختیار متخصص امور دامپزشکی در خصوص نحوه عرضه گوشت به بازار و رعایت بهداشت و سلامت مردم خبر داد و گفت: یکی از قضات دادسرا که از تحصیلات وتخصص علم دامپزشکی هم برخوردار است در این زمینه مأمور گردیده تا نظارت جدی و مستمر با همکاری مستقیم اداره کل دامپزشکی استان داشته باشد تا خطری سلامت و بهداشت مردم را تهدید نکند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص بازرسی‌ها از شعبات و محاکم گفت: باید بازرسی‌ها کاربردی و نتیجه گرا و بابرنامه ریزی دقیق باشد تا نتایج در کارکردها و عملکرد حوزه‌ها ملموس شود.

وی همچنین به راه اندازی مجدد نشست‌های قضائی علمی و فنی تاکید و آن را موجب اعتلای حقوقی-قضایی همکاران قضائی دانست و برگزاری مرتب این نشست‌ها را که به علت شیوع کرونا تعطیل شده است را خواستار شد.

در ادامه جلسه زارع سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان گزارش جامع و مفصلی از عملکرد سال ۱۴۰۰ دادگستری استان ارائه و اعضای شورای معاونین به بررسی عملکرد استان پرداخت و ضمن تحلیل عملکردها، تصمیمات لازم مدیریتی را اتخاذ کردند.

کد خبر 5458471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha