۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۵۵

امام جمعه موقت بوشهر:

بها دادن به نیروهای جوان انقلابی و متخصص ضروری است

 بها دادن به نیروهای جوان انقلابی و متخصص ضروری است

بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر کادر سازی برای آینده نظام و انقلاب اسلامی را یک کار اساسی و مبنایی دانست و گفت: بها دادن به نیروهای جوان انقلابی و متخصص یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی عصر سه‌شنبه در نشست با سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با کم‌ابی و مشکلات فراوانی در حوزه آب روبرو است.

وی تصریح کرد: مردم انتظار دارند که مسئولان عزمی جدی و تلاشی جهادی برای رفع مشکلات حوزه آب در این استان داشته باشند و مسئولان نیز باید رضایت‌مندی مردم را به عنوان یک اولویت مهم دنبال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: ائمه جمعه، روحانیون، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای تبلیغات اسلامی عزم جدی برای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در این حوزه دارند.

حجت‌الاسلام جمالی با اشاره به وضعیت آبرسانی شهرها و روستاها به نقش مهم مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در جلوگیری از بحران پرداخت و تأکید کرد: مدیریت مصرف آب و آگاهی‌بخشی به مردم و مصرف‌کنندگان نقش به‌سزایی در کنترل و کاهش تنش و بحران آب دارد.

وی، کادر سازی برای آینده نظام و انقلاب اسلامی را یک کار اساسی و مبنایی دانست و بیان کرد: بها دادن به نیروهای جوان انقلابی و متخصص یک ضرورت است.

امام جمعه موقت بوشهر تلاش جهادی در رفع مشکلات مردم را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: انجام مدیریت میدانی و میدان دادن به جوانان گره‌گشایی مشکلات مردم محسوب می‌شود که این مهم باید موردتوجه ویژه قرار بگیرد.

کد خبر 5460291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha