۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶

برای حضور در قهرمانی آسیا؛

تیم ملی کشتی در سیطره آزادکاران و مربیان مازنی‌

تیم ملی کشتی در سیطره آزادکاران و مربیان مازنی‌

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی به مسابقات قهرمانی آسیا خواهد رفت که ملی پوشان استان مازندران بیشترین نفرات را در ترکیب تیم اعزامی به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا طی روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

در همین راستا ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در این مسابقات به تازگی اعلام شد که در جمع ملی پوشان ۱۰ وزن اعزامی، ۶ کشتی گیر مازنی حضور دارند.

بطوریکه رضا مؤمنی، رحمان عموزاد خلیلی، محمدمهدی یگانه جعفری، علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور و محمدحسین محمدیان از جمله کشتی گیران مازندرانی هستند که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

همچنین مصطفی میرعمادیان، بهنام احسان پور و اباذر اسلامی نیز به عنوان ۳ مربی مازندرانی در جمع کادر فنی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارند.

این در حالیست که در اردوی تیم ملی هم از جمع ۲۷ آزادکار دعوت شده، شاهد حضور پر تعداد آزادکاران مازنی هستیم که سهم این استان ۱۸ کشتی‌گیر است. ۹ کشتی‌گیر دیگر هم از استان‌های مرکزی، لرستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، گلستان، تهران و آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

کد خبر 5464246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha