۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۵

مدیر نمایندگی ستاد دیه اردبیل:

۶۲ جشن گلریزان در استان اردبیل برگزار می‌شود

۶۲ جشن گلریزان در استان اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: امسال ۶۲ جشن گلریزان شامل ۱۲ مورد در شهرستان‌ها، ۲۰ مورد در بخش‌ها و ۳۰ مورد در دهیاری‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم‌الله محبوبی ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی جشن گلریزان ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال با کمک خیرین و مشارکت‌های مردمی تعداد ۲۰۳ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از ۵۵۶ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال از زندان‌های این استان آزاد شدند.

وی تصریح کرد: ستاد دیه سال گذشته ۶۲ مورد جشن گلریزان مختص ماه مبارک رمضان شامل ۱۲ مورد شهرستانی، ۲۰ مورد در بخش‌ها و ۳۰ مورد در دهیاری‌ها به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار و بیش از ۶۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی جمع‌آوری کرد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان البته تنها ویژه ماه رمضان نبود و در مناسبت‌های مختلف با مشارکت خیرین و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی جشن گلریزان برگزار شد.

محبوبی افزود: با توجه به برگزاری غیرحضوری جشن‌های گلریزان، امسال در راستای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های معنوی ماه مبارک رمضان برای اطلاع‌رسانی در بین همشهریان با حمایت حامی مالی ستاد دیه، تولید و پخش پیام تبلیغاتی و گزارش مستند، طراحی پوستر با عنوان پویش مردمی ضیافت الهی، طراحی بنر، هماهنگی با ورزشکاران و هنرمندان برای مشارکت در این جشن در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل ابراز امیدواری کرد: امسال مبلغ ۸۰ میلیارد ریال در جشن‌های گلریزان استان اردبیل از سوی خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کمک مالی جمع‌آوری شود.

کد خبر 5466228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha