۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۴۰

مدیر عامل آبفای خوزستان:

بخش غیزانیه به طور کامل از نعمت آب شرب با کیفیت بهره مند می‌شود

بخش غیزانیه به طور کامل از نعمت آب شرب با کیفیت بهره مند می‌شود

اهواز- مدیر عامل آبفای خوزستان با اشاره آغاز پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای بخش غیزانیه اهواز گفت: با اجرای این پروژه بخش غیزانیه به صورت کامل از نعمت آب شرب با کیفیت بهره مند می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا کرمی نژاد عصر امروز دوشنبه در آئین عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۱۱ روستای فاقد آب غیزانیه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قالب این طرح به ۱۸۹ روستا در خوزستان با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال آبرسانی می‌شود.

مدیر عامل آبفای خوزستان افزود: پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه پروژه‌ای است که با همکاری سپاه کلنگ زنی شده و اعتبار این پروژه ۲۴۰ میلیارد تومان است.

کرمی نژاد با اشاره به آغاز پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای بخش غیزانیه اهواز بیان کرد: در این پروژه روستاهای مسلمیه، عین المجبل، حلوه جامع، بتره ساختمان، طویله‌ها، شعمیط بندیل، ام الدیای، بیوض، سودان، عرب راشد و حیاویه از آب شرب با کیفیت بهره مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در این پروژه سه مخزن تقویت فشار در روستاهای نزهه، صفیره و شیبان با ظرفیت ۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: این پروژه با اجرای ۴۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع اجرا می‌شود که روند اجرایی آن از امروز آغاز شده است.

کرمی نژاد با اشاره به احداث تصفیه خانه آب در اجرای این پروژه تاکید کرد: برای آبرسانی به ۱۱ روستای بخش غیزانیه نیز توسعه و احداث تصفیه خانه به ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در شبانه روز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به آب رسانی به یک هزار و ۱۰۱ روستا در خوزستان افزود: ظرفیت تأمین آب یک هزار و ۱۰۱ روستای آبرسانی شده در خوزستان به ۲۵۳ هزار مترمربع در شبانه روز افزایش یافت که برای اجرای آن هفت هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

کرمی نژاد با اشاره به آغاز پروژه‌های محرومیت زدایی در خوزستان بیان کرد: تا به امروز در بخش محرومیت زدایی، پروژه‌های آبرسانی در روستاهای شهرستان‌های کرخه، شادگان، آبادان و اندیکا با جدیدت آغاز شده و امروز نیز کلنگ پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه به زمین زده شد تا روند اجرایی این پروژه آغاز شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آبدار شدن بخش میان آب به صورت ۱۰۰ درصد گفت: با اجرای این پروژه بخش غیزانیه به صورت کامل از نعمت آب شرب با کیفیت بهره مند می‌شود.

کد خبر 5470302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha