۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۰

مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل:

مطالعه احداث پنج سد خاکی در اردبیل به اتمام رسید

مطالعه احداث پنج سد خاکی در اردبیل به اتمام رسید

اردبیل- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: مطالعه احداث پنج سد خاکی در استان اردبیل به اتمام رسیده است و در صورت تامین اعتبار لازم عملیات اجرایی این سدها شروع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حیدری اناری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: عملیات اجرایی پنج سد خاکی اردبیل با پایان مطالعه احداث در انتظار تأمین اعتبار است.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی لازم برای تحرک و پویایی بخش آب استان را به عمل آورده و وزارت نیرو و مسئولان استانی در این راه با پشتیبانی خود مسیر را هموارتر خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ترسیم اهداف ۶ ماهه برای بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای در بخش آب را یادآور شد و گفت: اطمینان دارم با تلاش همکاران بخش قابل توجهی از طرح‌های بخش آب استان به نتیجه برسد.

حیدری ادامه داد: فرصت خدمت به مردم یک غنیمت برای مسئولان است و با وحدت، همدلی و تلاش شبانه روزی برای به نتیجه رسیدن طرح‌ها در زمان مناسب به فعالیت‌ها ادامه خواهیم داد.

وی افزود: شروع عملیات اجرایی ۲ سد، شروع آبگیری ۲ سد دیگر، اتمام عملیات ۱۲ هزار هکتار شبکه آبیاری مدرن و اتمام عملیات آبرسانی به سه شهر از جمله اهداف و برنامه‌های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل واگذاری ۲۰ ساله هشت آبگرم به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، واگذاری ظرفیت‌های پرورش ماهی، فروش و تهاتر املاک مازاد، تعالی سازمانی و حذف فرایندهای اضافی و همچنین ارتقا سطح خدمات مشترکین با الکترونیکی کردن تمامی خدمات به مردم و ساماندهی رودخانه‌ها، نگهداری و مرمت تأسیسات آبی و تعادل بخشی آبخوان‌ها با توجه به سازگاری با کم آبی از دیگر برنامه‌های آب منطقه‌ای عنوان کرد.

کد خبر 5476926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha