۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۲۶

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان سمنان در اولویت باشد

اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان سمنان در اولویت باشد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان با کاهش فاصله دانشگاه و صنعت از طریق سرمایه گذاری، در اولویت مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه چهارشنبه در نشستی با رؤسای دانشگاه‌ها و رؤسای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان به میزبانی سالن شهید پازوکی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در تولید علم، بیان کرد: باید کاربرد علم در صنعت و تولید نهادینه شود.

وی با بیان اینکه اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان در با کاهش فاصله دانشگاه و صنعت از طریق سرمایه گذاری، در اولویت مسئولان باشد، تاکید کرد: جذب سرمایه گذاران و حضور بخش کشاورزی و صنعت می‌تواند زمینه ساز اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی استان در بخش‌های مختلف شود.

ضرورت توجه به هویت بخشی

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه مسئولیت پذیری هدفمند از جمله مهمترین راهبردهای دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی باشد، گفت: در این زمینه توصیه ما این است که دانشگاه‌های استان با هم اندیشی و احصای اهداف خود به سمت دستیابی به هدف و حل معضلات جامعه اسلامی گام بردارند

مطیعی با اشاره به نشاط علمی در بین دانشجویان و دانش آموزان با حضوری شدن مراکز آموزشی در سراسر استان سمنان، بیان داشت: باید به خوبی از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید با امید بخشی بین کارکنان و دانشجویان این نشاط علمی را افزایش داد، افزود: حل مشکلات دانشگاه در مسیر ارائه بهتر خدمت به دانشجویان و همچنین گسترش نشاط علمی با هویت بخشی این قشر از جمله مهترین موضوعاتی است که در استان باید به آن توجه شود.

کد خبر 5477231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha