۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸

امام جمعه گناباد:

روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان است

روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان است

گناباد ـ امام جمعه گناباد گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان و عمل به وصیت امیرالمومنان علی(ع) است.

حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قدرت‌های باطل درصدد ایجاد شکاف بین مسلمانان و دامن زدن به آتش اختلاف‌های شیعه و سنی هستند، از این رو شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که نماد وحدت مسلمانان است، توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

امام جمعه گناباد شرکت در راهپیمایی روز قدس را عمل به وصیت امیرالمومنان علی(ع) در بستر شهادت عنوان کرد و افزود: بر اساس فرمایش مولای متقیان علی(ع) در نامه ۴۷ نهج‌البلاغه که در بخشی از آن فرموده‌اند «همواره دشمن ظالم و یار و مددکار مظلوم باشید»، بر همه لازم است که دشمن ظالم و یاور مظلوم باشند.

وی با بیان اینکه ملت مظلوم فلسطین هفتاد سال است که توسط صهیونسیت‌ها، کشتار و شکنجه می‌شوند، تصریح کرد: اگر مطالعه کنیم متوجه می‌شویم که امروز مردمی مظلوم‌تر از مردم فلسطین و ظالمی ظالم‌تر از اسرائیل و اربابانشان آمریکا و قدرت‌های جنایتکار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب با ابراز تاسف از اینکه سازمان ملل و جمعیت حقوق بشر تماشاگر این ظلم‌ها هستند، اظهار کرد: ابراز تنفر از ظلم همه ظالمان به ویژه اسرائیل و آمریکا حداقل کاری است که مسلمان‌ها باید انجام دهند.

امام جمعه گناباد حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را فرصت مناسبی برای اعلام حمایت و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و یمن و همچنین ابراز تنفر از ظلم ظالمان عنوان کرد.

کد خبر 5477447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha