۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۱۸

رئیس سازمان صمت استان سمنان:

قیمت آرد برای واحدهای صنفی و صنعتی سمنان واقعی شد

قیمت آرد برای واحدهای صنفی و صنعتی سمنان واقعی شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: هم اکنون قیمت آرد برای واحدهای صنفی و صنعتی ما در سطح استان واقعی شده و نظارت‌ها برای عرضه خارج شبکه تقویت می‌شود.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هم اکنون قیمت آرد برای واحدهای صنفی و صنعتی ما در سطح استان واقعی شده است، تاکید داشت: در این شرایط بیم آن می‌شود که آرد مصرفی مورد نیاز مردم سر از آزاد فروشی و مسائل دیگر در بیاورد که در این زمینه نظارت‌ها بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه تعاون روستایی استان سمنان نیز در زمینه آرد، مأمور شده تا نظارت را بیشتر کنند تا خدایی ناکرده در حق مردم اجحافی صورت نگیرد، افزود: در کنار مقوله آرد مصرفی مردم، حتماً می‌بایست کیفیت نان ارائه شده به مردم نیز مورد نظارت قرار گیرد زیرا بسیاری از مردم درباره کیفیت نان سطح شهرها، مطالباتی دارند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان همچنین درباره افزایش قیمت شکر به دلیل افزایش تقاضا در روزهای پایانی ماه رمضان بیان کرد: بررسی افزایش قیمت شکر و شبکه توزیع در سراسر استان در دستور کار قرار گرفته و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته خواهد شد.

تشنه دل همچنین از تأمین گوشت قرمز سبک از خراسان رضوی خبر داد و گفت: متأسفانه این استان مانع ورود دام به استان سمنان می‌شود که خلاف مقررات نیز محسوب می‌شود زیرا سازمان تنظیم بازار کشور این اجازه را صادر کرده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم دام سبک از خراسان رضوی برای تأمین بازار استان وارد کنیم، گفت: در حال پیگیری موضوع در سطح استانداری‌ها هستیم تا بتوانیم مشکل را رفع و شاهد ورود دام از استان همجوار باشیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان همچنین از بازدید مشترک بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی برای نظارت بر رعایت آئین نامه‌های بهداشتی و شیوه نامه‌های مقابله با کرونا و کنترل قیمت کالاها خبر داد.

کد خبر 5479974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha