۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳

با حضور مسئولان؛

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان سمنان در شاهرود افتتاح شد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان سمنان در شاهرود افتتاح شد

شاهرود- نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با هدف عرضه توانمندی‌های گروه های جهادی و علمی استان سمنان با حضور مسئولان به میزبانی محوطه ساختمان سابق شهرداری شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مثابه یکی از برنامه‌های رزمایش بزرگ جهاد گران استان سمنان صبح شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی محوطه ساختمان سابق شهرداری شاهرود همجوار با موزه این شهر آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شامل نمایش توانمندی‌های گروه‌های جهادی و بسیجیان و شرکت‌های دانش بنیان فعال در استان سمنان و شهرستان شاهرود از امروز با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

سرهنگ محمد خوشقدم با بیان اینکه این نمایشگاه یکی از برنامه‌های جانبی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی است که ساعتی قبل با حضور یک هزار بسیجی از ۲۱ قشر به میزبانی گلزار شهدای گمنام شاهرود برگزار شد، بیان داشت: این نمایشگاه ۳۰ غرفه دارد.

وی همچنین از رونمایی نرم افزار (اپلیکیشن) مرتبط با فروش محصولات روستایی و خانگی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نرم افزار توسط جهاد علمی بسیج شهرستان شاهرود ایجاد و از امروز در تمام استان سمنان رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه این اپلیکیشن در واقع شرایط فروش محصولات خانگی و روستایی را در بستر مجازی بدون واسطه فراهم می‌سازد، بیان کرد: هدف این کار توسعه بازارهای فروش محصولات تولیدی است.

به گزارش مهر، صبح امروز رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی استان سمنان به صورت متمرکز در شاهرود آغاز به کار کرد و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دیدار با خانواده دو شهید روحانی از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد خواهد بود. یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان سمنان فعال است.

کد خبر 5483540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha