۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۷:۵۱

مدیر کل صمت کرمانشاه خبر داد؛

شناسایی ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در کرمانشاه

شناسایی ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل صمت استان کرمانشاه از شناسایی ۱۰۰ واحد تولیدی راکد در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن دارابی شامگاه چهارشنبه در پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه تسهیل در سال جدید به صورت ویژه پیگیر تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری بوده و بی شک ایجاد اشتغال در سایه تولید صورت خواهد گرفت که این امر وابستگی به خارج از کشور را نیز از بین خواهد برد.

وی با توجه به منسوخ شدن روش‌های سنتی در امر تولید، افزود: رهبر معظم انقلاب با بصیرت سال جدید را تولید مبتنی بر دانش بنیان مطرح کرده بنابراین مجموعه‌های دست اندر کار تولید باید حمایت و پشتیبانی‌های خود را در راستای تحقق شعار سال انجام دهند.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه با اشاره به تأمین زیرساخت‌های ارتباطی در استان کرمانشاه، تصریح کرد: از ضروریات تولید تأمین زیرساخت‌های ارتباطی مانند گاز، برق و آب است که برای تسهیل در امر تولید تأمین زیرساخت‌ها باید در اولویت باشد.

دارابی با بیان اینکه در سال جدید برای رفع مشکلات مراکز تولیدی اقدامات جدی دارد، خاطر نشان کرد: ۱۰۰ واحد تولیدی راکد از طرف اداره کل صمت شناسایی و دلایل رکود این واحدها مشخص شده که تمهیدات لازم برای احیای آن اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: وزارتخانه متبوع برای سال جاری تعداد ۲۰ واحد تولیدی و پنج واحد معدنی را به منظور احیا برای اداره کل صمت هدف گذاری کرده است.

کد خبر 5493814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha