۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۹

مدیر امور اراضی استان سمنان:

اراضی ملی به ۲۹ پرونده در استان سمنان واگذار شد

اراضی ملی به ۲۹ پرونده در استان سمنان واگذار شد

سمنان- مدیر امور اراضی استان سمنان از واگذاری اراضی ملی به ۲۹ پرونده در استان خبر داد و گفت: هدف از این طرح طرح‌های توسعه‌ای شامل مباحث اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا خراسانیان بعد از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون طرح‌های کشاورزی استان سمنان به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه اراضی ملی به ۲۹ پرونده در استان واگذار شد، ابراز داشت: تمامی این موارد برای بررسی به دبیرخانه کمیسیون طرح‌های کشاورزی ارجاع داده شدند.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این کمیسیون تصمیم‌گیری برای متقاضیان زمین به منظور سرمایه گزاری است، افزود: در واقع با این اقدام به دنبال طرح‌های توسعه‌ای شامل مباحث اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی هستیم.

مدیر امور اراضی استان سمنان با بیان اینکه صاحبان این پرونده‌ها را افرادی تشکیل می‌دهند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی را دارند، ابراز داشت: به همین منظور طی این جلسه از سوی اعضا با واگذاری اراضی ملی موافقت شده است.

خراسانیان با بیان اینکه ده‌ها هزار مترمربع از اراضی سمنان به این متقاضیان واگذار می‌شود، در ادامه تصریح کرد: این واگذاری‌ها در واقع برای سطح ۱۱۷ هزار و ۸۳۱ مترمربع اراضی ملی استان سمنان انجام شده است.

وی اضافه کرد: با نظر اعضا برای سایر پرونده‌ها تصمیماتی از قبیل تعیین اجاره، تغییر طرح و تغییر نام تصمیم‌گیری شده است.

کد خبر 5501146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha