۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۳:۰۷

معاون جهاد کشاورزی لرستان خبر داد؛

پرداخت ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات به مرغداران و دامداران لرستانی

پرداخت ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات به مرغداران و دامداران لرستانی

خرم‌آباد- معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: به دنبال اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، تاکنون ۱۹ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان تسهیلات حمایتی به مرغداران و دامداران این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی فتحی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرغداران و دامداران لرستان برای دریافت تسهیلات بانکی سریع‌تر اقدام کنند، اظهار داشت: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون ۵۹۰۸ نفر در سامانه «سیتا» به مبلغ ۲,۷۷۴ میلیارد تومان ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۳۲۰ نفر به مبلغ ۶۹۴ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۹ نفر به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان موفق به عقد قرارداد و دریافت تسهیلات شده‌اند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: ضروری است دارندگان واحدهای دام، طیور و آبزیان هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در سامانه «سیتا» اقدام کرده تا با معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات بانکی سرمایه در گردش مورد نیاز خود با سهل ترین وثیقه بانکی و کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

فتحی افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده همکاران ما در سازمان جهاد کشاورزی و همه شعب بانک کشاورزی در ایام تعطیل فعال و در خدمت مردم هستند.

وی گفت: با توجه به شناور بودن این تسهیلات، دارندگان واحدهای تولیدی در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک مورد نیاز به بانک اقدام کنند.

کد خبر 5505705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha