۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱

در پی حادثه سیلاب؛

پیکر بی جان بانوی مفقود شده حوالی روستای دهسرخ پیدا شد

پیکر بی جان بانوی مفقود شده حوالی روستای دهسرخ پیدا شد

مشهد ـ معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: پیکر بانوی مفقود شده در حادثه سیلاب روز جمعه، امروز در حوالی روستای دهسرخ در مسیر مشهد - کلات پیدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی برامکی اظهار کرد: با تلاش تیم‌های هلال احمر پیکر بی‌جان این بانوی فوت شده در یکی از حوضچه‌های آب به جا مانده از سیل ۲ روز قبل در امتداد رودخانه گوجگی در مسیر مشهد به کلات پیدا شد.

معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: در پی بارش‌های ۲ روز گذشته یک خودرو سواری در مسیر مشهد به کلات طعمه سیلاب شده بود که راننده خودرو غرق و همسر وی مفقود شده بود و تلاش برای یافتن وی از همان زمان آغاز شده بود.

وی ادامه داد: بارش‌های اخیر که با بارش تگرگ شدید همراه بوده، موجب وارد آمدن خساراتی به کشتزارها و باغ‌های این شهرستان، به ویژه در غرب و جنوب غرب مشهد و روستاهای بخش مُلک آباد این شهرستان شده است.

برامکی همچنین با اشاره به تداوم این بارش‌ها در روز شنبه، روستاهای ده غیبی، عارفی و امان آباد و شهر ملک آباد را از مناطق آسیب دیده از سیل و بارش‌های بهاری دیروز عنوان کرد و گفت: برخی منازل شهری و روستایی دچار آب بردگی و تخریب شده اند و همچنین سه خودرو به دلیل قرار گرفتن در مسیر سیلاب دچار آسیب شده اند.

معاون عمرانی فرماندار مشهد برآورد میزان خسارت از سیلاب ۲ روز گذشته بویژه در بخش کشاورزی را نیازمند زمان دانست.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5512249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha