۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

فیلم«عنکبوت مقدس» موجب جریحه دار شدن قلب مسلمانان شد

فیلم«عنکبوت مقدس» موجب جریحه دار شدن قلب مسلمانان شد

ارومیه – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با محکوم کردن توهین فیلم «عنکبوت مقدس» به ساحت مقدس امام رضا(ع) گفت: این اقدام قلب مسلمانان دنیا را جریحه دار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور امامی ظهر یکشنبه در مراسم ولادت امام رضا (ع) در یادمان شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان غربی اظهار کرد: دشمنان می‌دانند مکتب اسلام فراگیر شده و قدرت نابودی آن را ندارند از این رو تنها کاری که می‌توانند انجام دهند توهین به مقدسات است.

وی با محکوم کردن توهین فیلم «‌عنکبوت مقدس» به ساحت مقدس امام رضا (ع) افزود: این اقدام باعث جریحه‌دار شدن قلب مسلمانان شد و کسانی که به امام رضا (ع) توهین کردند در حقیقت گستاخی و وقاحت خود را نشان دادند.

حجت‌الاسلام امامی اظهار کرد: آنها چون می‌دانند مکتب اسلام فراگیر شده و قدرت نابودی آن را ندارند از این رو تنها کاری که می‌توانند انجام دهند توهین به مقدسات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به ویژگی‌های امام هشتم (ع) مهمترین صفات امام رضا (ع) را رئوف بودن ایشان عنوان کرد و گفت: نقل است از پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرموده‌اند: «کسی نیست که گرفتار باشد و به زیارت علی بن موسی الرضا (ع) برود و گرفتاریش حل نشود».

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه به جایگاه معنوی امام رضا علیه السلام پرداخت و گفت: امام رضا علیه السلام در بین شیعه و اهل سنت جایگاه معنوی والایی دارد و حتی طریقت قادریه که یکی از سه گروه نقشبندی و صوفی اهل سنت است از طریق معروف کرخی خود را منتسب به امام رضا (ع) می‌دانند.

وی با بیان اینکه دنیای امروز از چند جهت قابل تحلیل و مطالعه است، تصریح کرد: امروز آخرین صف کشی پوشالی معنویت اتفاق افتاده است و نظام سرمایه برای بقای خود به نرم افزارهایی از جمله ایجاد دین جعلی، دینی سوزی، مقابله با حق و حقیقت و معرفی کردن مسلمین به عنوان افراد عقب مانده نیاز دارد و لذا در این راستا به تخطئه کردن حقیقت روی آورده‌اند.

حجت الاسلام امامی افزود: یکی از راه‌های دشمن برای نیل به اهداف شوم و پلید خود حمله به مقدسات اسلام و ایجاد دین جعلی و حمایت از آن است که در این راستا شیعه انگلیسی را به وجود آورده و از آن حمایت می‌کند و البته این چیز جدیدی نیست و قرن‌هاست اتفاق افتاده اما در این سه دهه اخیر اوج گرفته است و همه اهانت‌ها به مقدسات و اسلام در همین راستاست.

وی اضافه کرد: فرانسه کشوری که بنای آن بر حرام زادگی و رذیلت است با حمایت از فیلم دسته پنجاهمی که اعتباری ندارد و اعطای جایزه بدان این نظریه را که دشمن به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است تقویت کرده است و البته این تجلیل دشمن از فیلم‌های موهن به مقدسات اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود و کما اینکه قبلاً هم فرانسه از فیلم ضد ایرانی تجلیل کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه حمایت دشمن از فیلم‌های ضد ایرانی و ضد اسلامی برای ضربه زدن به اسلام می‌باشد تا بتوانند جریان‌های ضد دینی و غلط را به خورد مردم دهند، گفت: دشمن امروز میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا به مکتب حق ضربه بزنند و این مسئله استمرار خواهد داشت و انقلاب اسلامی سخنگوی اسلام ناب است و دشمن برای ضربه زدن به آن از هر راهی استفاده خواهد کرد.

کد خبر 5512451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha