وزیر ارتباطات:

حجم بازار اقتصاد دیجیتال به ۱۰درصد تولید ناخالص ملی می رسد

حجم بازار اقتصاد دیجیتال به ۱۰درصد تولید ناخالص ملی می رسد

وزیر ارتباطات پذیرش اولین کسب وکار دیجیتال در فرابورس را نقطه عطفی برای توسعه اقتصاد دیجیتال و رشد استارت آپها عنوان کرد و گفت: حجم بازار اقتصاد دیجیتال به ۱۰ درصد تولید ناخالص ملی می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور پذیرش اولین کسب و کار دیجیتال در فرا بورس را نقطه عطفی برای توسعه اقتصاد دیجیتال و رشد شکوفایی کسب و کارها و شرکت‌های استارت آپی در کشور عنوان کرد و گفت: با پذیرش این شرکت در فرا بورس مسیر برای دیگر شرکت‌ها و استارت آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات هموار شد.

وزیر ارتباطات با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در دولت با اختیارات اصل ۱۳۸ و ۱۲۷، تاکید کرد: دولت فناوری ارتباطات و اطلاعات را یک فرصت برای توسعه کشور می‌داند و کاملاً از کسب و کارهای دیجیتال حمایت می‌کند و امیدوارم با رفع موانع این حوزه شاهد استفاده حداکثری از فناوری برای حل مشکلات کشور باشیم.

وی با بیان اینکه جوانان ما از جوانان دیگر کشورها چیزی کم ندارند، افزود: ما مسئولین نیز باید در کنار این جوانان نخبه قرار بگیریم و موانع سر راه آنها را برداریم.

زارع پور با اظهار امیدواری نسبت به شکل گیری کسب و کارهای جدید، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه کسب و کارهای حوزه دیجیتال بتوانیم حجم این بازار را به ۱۰ درصد تولید ناخالص ملی برسانیم و نتیجه آن با خلق ثروت و ایجاد اشتغال و کمک به حل مشکلات کشور، در نهایت به مردم برسد.

کد خبر 5514875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha