فراکسیون وفاداری به مقاومت:

تعرض رژیم صهیونیستی به منابع لبنان امری محکوم و مردود است

تعرض رژیم صهیونیستی به منابع لبنان امری محکوم و مردود است

فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت، اقدام رژیم صهیونیستی در تعرض به منابع و ثروت های دریایی لبنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «فراکسیون وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان اقدام رژیم صهیونیستی در تعدی به منابع دریایی لبنان را اقدامی محکوم و مردود برشمرد.

فراکسیون وفاداری به مقاومت در بیانیه ای پس از نشست دوره ای خود در مقر این فراکسیون که به ریاست محمد رعد برگزار شده بود، اعلام کرد: اقدام دشمن صهیونیستی با هدف استخراج گاز از منطقه مورد مناقشه، اقدامی محکوم و مرفوض است.

این فراکسیون افزود: طرف های رسمی و مردمی به حفظ ثروت های طبیعی در دریا و خشکی اهتمام دارند و ما به عنوان لبنانی ها باید برای تحقق این هدف در صف واحد بایستیم و با هر اقدامی برای لطمه به حق خود مخالفت کنیم و مانع دشمن در دست اندازی به حاکمیت خود شویم.

فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت درباره انتخابات اخیر لبنان و نتایج آن هم تاکید کرد: نتایج انتخابات پارلمانی حاکی از این است که شرایط برای تمام لبنانی ها برای چرخش قدرت طبق قانون مهیاست و سیطره یک گروه بر دیگران صحت ندارد.

این فراکسیون همچنین از برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان در موعد مقرر خود ابراز خشنودی کرد و افزود که تمام لبنان در به ثمر رساندن این دستاورد به موفقیت دست یافتند.

فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت همچنین نمایندگان و دیگر فراکسیون ها را به همکاری مثبت به منظور انجام وظایف قانونگذاری و قانونی خود که می تواند لبنان را از بحران های خود برهاند، دعوت کرد.

در بیانیه این فراکسیون آمده است: با توجه به چالش های سیاسی که لبنان در این مرحله پیش رو دارد، خواستار موضع ملی جامع و یکپارچه هستیم تا پیام قدرتمندی را به دشمن ارسال کند و مانع از دزدی دریایی و تجاوز آن به مرزهای دریایی و ثروت های ملی ما شود.

کد خبر 5516316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha