۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونای خراسان‌جنوبی:

شهرستان فردوس در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

شهرستان فردوس در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

بیرجند-دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونای خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه طبق آخرین نقشه کرونایی، فردوس یکی از چهار شهرستان قرمز کشور است.

غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق آخرین نقشه کرونایی متأسفانه شهرستان فردوس در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونا در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر فردوس یکی از چهار شهرستان قرمز کشور است، بیان کرد: بیرجند، درمیان، خوسف، بشرویه، سرایان، قاین و طبس در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

شریف زاده با اشاره به اینکه سه شهرستان زیرکوه، سربیشه و نهبندان نیز در وضعیت آبی قرار دارند، گفت: امیدواریم با مراعات هر چه بیشتر مردم نسبت به پروتکل‌های بهداشتی تعداد شهرهای قرمز ما افزایش پیدا نکند.

وی بیان کرد: کلیه مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشت در شهرهای خراسان‌جنوبی آماده هستند تا به شهروندانی که تمایل دارند دُز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند خدمات مناسب ارائه کنند.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری از کرونای خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مثل گذشته خدمات واکسیناسیون محدود به چند نقطه و چند مرکز خاص نخواهد بود، یادآور شد: در مجموع در خراسان جنوبی تاکنون یک میلیون و ۳۴ هزار و ۹۴۸ دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

شریف زاده گفت: هر آنچه متولیان امر در حوزه بهداشت می‌گویند برای حفظ سلامت مردم است چرا که حتی یک فوتی کرونا برای ما نگران کننده است.

کد خبر 5533928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha