۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۸

فرماندار ویژه جهرم:

سازمان تبلیغات اسلامی محور جهاد تبیین باشد

سازمان تبلیغات اسلامی محور جهاد تبیین باشد

جهرم - فرماندار ویژه جهرم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند محور جهاد تبیین در زمینه‌های مختلف و به ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن شعبانی بعد از ظهر شنبه در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جهرم با اشاره به اینکه امروز مواجهه با حملات و تهاجمات فرهنگی بیشتر شده است، گفت: ضرورت وجود تبلیغات مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و الهی و فعالیت‌های عرصه نهضت تبلیغات اسلامی هدفمند و مؤثر بیش از پیش احساس می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تاکیدکرد: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند محور جهاد تبیین در زمینه‌های مختلف و به ویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی باشد.

وی تصریح کرد: بی توجهی به آموزه‌های دینی در قالب موج تهاجم فرهنگی، به اشکال مختلف جوانان ایران اسلامی را نشانه گرفته است.

شعبانی با بیان فلسفه وجودی تبلیغات اسلامی مهمترین راه پیشگیری، کاهش معضلات و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را توجه بیشتر به حوزه فرهنگ، اخلاقیات، معنویات از منظر دین دانست.

وی با اشاره به رسالت مهم دستگاه‌های تبلیغی و هیأت‌های مذهبی در جهاد تبیین گفت: نسل امروز نیاز به تبیین و روشنگری دارد و انتظاراست با هم‌افزایی با نهادها و مشارکت مؤثر با همه نهادهای فرهنگی اقدامات ارزشمندی در این راستا صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم هدف از تشکیل تبلیغات اسلامی را نشر و معرفی پیام الهی و اسلام حقیقی دانست و بر ضرورت اهتمام همه مسئولان در جهت نیل به این اهداف تاکید کرد.

شعبانی با بیان اینکه بهترین سرمایه فرهنگی ما «قرآن‌کریم و سیره ائمه اطهار» است، اضافه کرد: اگر بخواهیم جوانانمان را در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند، باید به قرآن پناه برد.

وی یاد آور شد: پناه بردن و انس با قرآن کریم، مأمنی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و مراکز قرانی مکانی امن است.

شعبانی عنوان کرد: آگاه سازی عمومی با رویکرد دینی از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است که برای آن از نهادهای دینی مانند مساجد و هیئت مذهبی استفاده و در همین راستا جلسات آموزشی برای مداحان، روحانیان و متولیان هیئت مذهبی برگزار شود.

حجت‌الاسلام «فتح الله دهقان»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جهرم نیز در این دیدار با آرزوی توفیق برای مهندس شعبانی گزارشی در خصوص فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت و با اشاره به رویکرد جدید سازمان و فعالیت‌های اجتماعی و قرارگاهی و عملیاتی، حمایت همگان را موجب دلگرمی و توفیق این سازمان در اجرای مأموریت‌های محوله دانست.

کد خبر 5545128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha