۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱

مسئول بسیج سازندگی اردبیل:

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در اردبیل با جدیت ادامه دارد

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در اردبیل با جدیت ادامه دارد

اردبیل- مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان اردبیل با هدف کاهش و رفع محرومیت در نقاط مختلف استان با جدیت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس نوظهور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه بسیج سازندگی اردبیل در هر شرایطی در نقاط مختلف حضور فعال داشته است، اظهار کرد: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان اردبیل با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش و همت گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی و خیران در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی افزود: نباید از هیچ تلاشی در راستای کمک به محرومان و نیز خدمات‌رسانی به آنان دریغ شود و در این زمینه تاکنون اقدامات اساسی در استان در حال انجام است که امید داریم با همکاری‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: عملیات احداث ۹۰۰ واحد مسکونی مددجویی در استان در دستور کار بسیج قرار دارد که در حال حاضر ۵۰ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۶۸ درصدی در حال اجرا هستند و در صورت افزایش تعداد معرفی شدگان از سوی کمیته امداد امام خمینی، این تعداد افزایش خواهد یافت.

نوظهور ادامه داد: تلاش می‌کنیم مشکلات مسکن مددجویان در اسرع وقت برطرف شود و بتوانیم با احداث مسکن برای افراد واجد شرایط شرایط مطلوبی را از لحاظ سرپناهی خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی همچنین از اجرای ۳۳۶ پروژه مشارکتی در سطح مناطق روستایی و محروم استان اردبیل از سوی بسیج سازندگی استان در سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد هم اکنون ۲۲۸ پروژه در دست اجراست.

کد خبر 5545985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      آخه وقتی که بعداز سی ودوسال خدمت بازنشسته شدم چهارمیلیون تومان میگیرم ودومیلیون هم اجاره میدهم دراردبیل با چهارسال عایله بس است این همه دروغ امامحسین علیه السلام شما هارا نابود کند