۲ مهر ۱۳۹۵، ۸:۱۶

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

محرومیت زدایی از ماموریت های سپاه است

محرومیت زدایی از ماموریت های سپاه است

فریدونکنار- فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به ماموریت های پیش روی سپاه اظهار کرد: محرومیت زدایی، تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد امنیت فرهنگی و فکری از ماموریت های سپاه است.

 به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین بابایی شامگاه پنجشنبه در در یادواره ۱۳ شهید روستای سوته شهرستان فریدونکنار، با تبریک عید غدیر، گفت: هر روز ما روز ولایت و بیعت با نایب امامت است.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا نزد خداوند، اظهار کرد: مراسم شهدا بیدار کردن عواطف است و شهدا میزبان آن هستند.

بابایی با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: ۸سال دفاع مقدس را با کمترین امکانات و با ایستادگی و مقاومت در برابر بیش از ۵۰ کشور صف کشیدیم و از مرز کشور محافظت کردیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به ولایت پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: وحشت دشمن از توان نظامی ایران نبود بلکه از باورهای الهی رزمندگان اسلام بود که نفر را در برابر تانک پیروز کرد.

وی در تشریح نامه تاریخی امام(ره) به منتظری، بیان کرد: در این نامه امام تاکید کرد که ما در جنگ انقلاب خود را به جهان صادر کردیم و پرده تزویر دشمنان خود را پاره کردیم.

بابایی با اشاره فرمان مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: ۴سال از فرمان مهم رهبر گذشته اما با بی کفایتی مسئولان در حرف مانده است.

وی با بیان اینکه جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست ، اظهار کرد: تنها عامل رفع تهدید نظامی بر کشور قدرت نیروهای مسلح ماست نه اقدامات دیپلماتیک چند سال اخیر.

کد خبر 3776258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha