۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸

رئیس بسیج سازندگی خبر داد:

محرومیت زدایی از دهستان های زیرکوه

 محرومیت زدایی از دهستان های زیرکوه

بیرجند- رئیس بسیج سازندگی گفت: تفاهم نامه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور برای محرومیت زدایی از دهستان های زیرکوه منعقد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زهرایی صبح دوشنبه در حاشیه سفر معاون اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران در شهر مرزی درح از توابع شهرستان زیرکوه اظهار کرد: با توجه به پیگیری های استاندار خراسان جنوبی تصمیم گیری شد در راستای محرومیت زدایی برای شهرستان های مرزی و محروم از نهادهای حاکمیتی و انقلابی معین تعیین شود.

رئیس بسیج سازندگی بیان کرد: هرچند ممکن است این موضوع از وظایف ذاتی آن نهاد انقلابی و حاکمیتی نباشد ولی به واسطه تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر محرومیت زدایی بسیج سازندگی این موضوع را پذیرفته است.

زهرایی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار روز ملی روستا در خارج از پایتخت و در بیرجند برگزار می شود، ادامه داد: در تفاهم برای پیگیری محرومیت زدایی شهرستان های مرزی به نوع فعالیت های هر نهاد نیز توجه شده است.

وی افزود: همچنین تصمیم گرفته شده برای دهستان های محروم کل کشور شرایطی را فراهم کنیم که یگان ها علاوه بر اقدامات امنیتی در حوزه محرومیت زدایی نیز فعالیت کنند.

رئیس بسیج سازندگی با اشاره به اینکه آب ( در قالب طرح از آبخیز تا جالیز) و اشتغال زایی در اولویت برنامه های محرومیت زدایی است، بیان کرد: با حضور معاون اول رئیس جمهور یک تفاهم نامه پنج ساله بین استانداری خراسان جنوبی و بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی از دهستان های زیرکوه منعقد می شود.

زهرایی یادآور شد: خواست رهبر معظم انقلاب گسترش فعالیت های گروه های جهادی و تبیین خدمات آنان است که ما نیز در این راستا گام برمی داریم.

کد خبر 4739345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha