با تاکید بر لزوم برقراری ثبات در منطقه؛

انور قرقاش درباره بازگشت سفیر امارات به ایران توئیت کرد

انور قرقاش درباره بازگشت سفیر امارات به ایران توئیت کرد

انور قرقاش مشاور امور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی درباره بازگشت سفیر این کشور به ایران پس از گذشت ۷ سال، اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، انور قرقاش مشاور امور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی درباره بازگشت سفیر این کشور به ایران پس از گذشت ۷ سال، اظهار نظر کرد.

وی در پیامی توئیتری در این باره نوشت: تصمیم مقامات امارات برای بازگرداندن سفیر این کشور به تهران، در راستای جهت گیری منطقه‌ای امارات متحده عربی در جهت احیای پل‌های ارتباطی، تقویت روابط، به حداکثر رساندن مشترکات و ایجاد فضای اعتماد، تفاهم و مشارکت در منطقه است.

قرقاش در ادامه این پیام توئیتری نوشت: ما قاطعانه بر ضرورت کار و هماهنگی عربی و منطقه‌ای برای برقراری ثبات در منطقه و تضمین آینده‌ای آرام و پر رونق تاکید می‌کنیم.

گفتنی است وزارت خارجه امارات متحده عربی روز گذشته (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای از بازگشت «سیف محمد الزعابی» سفیر امارات به ایران در روزهای آینده خبر داد. وزارت خارجه امارات اعلام کرد که این تصمیم را در راستای همکاری و هماهنگی بیشتر با ایران در راستای منافع مشترک دو کشور اتخاذ کرده است.

کد خبر 5569587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کارمند ساده IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      0 0
      هرچند در ارتباط کشورها با هم نباید دخالت کرد ؛ ولی فرق است ارتباط کشوری با کشوری کودککش بادیگرکشورها که این ارتباط را نداردکه یادآوری این صحبت انگلوساکسن هادزدانگلیسی است که می گوید از در دشمنی نتوانستی وارد شوی از در دوستی نفوذ کن با کشوری که صادق است آقای انور قرقاش....و تو خود بخوان حدیث مفصل از
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      0 0
      آنها با حمایت از داعش فکر میکردند عنقریب کار ایران تمام است و دوباره پس از چندین سال وقتی پی به قدرت ایران بردند، با خفت برگشتند.
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      0 0
      جناب رونده خداقوت