۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۲

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد؛

افتخار آفرینی دانش آموزان خراسانی در رقابت‌های ورزشی سراسر کشور

افتخار آفرینی دانش آموزان خراسانی در رقابت‌های ورزشی سراسر کشور

مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان ورزشکار این استان در رقابتهای ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور موفق به کسب بیشترین کاپ قهرمانی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر شوشتری اظهار کرد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در ۱۷ رشته ورزشی در ۲ حوزه دختران و پسران برگزار شد که خراسان رضوی با ۱۳۸ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کردند و موفق به کسب ۵ عنوان قهرمانی در رشته‌های مختلف شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پسران کشور بود که در رشته کشتی فرنگی موفق به کسب قهرمانی شد.

وی بیان کرد: علاوه بر این دانش‌آموزان ورزشکار خراسان رضوی موفق به کسب مقام قهرمانی در رشته‌های جودو و شطرنج پسران و نیز رشته‌های شنا و دو میدانی دختران شده‌اند.

شوشتری ادامه داد: همچنین دانش‌آموزان استان در رشته ژیمناستیک دختران مقام دوم و در ووشو پسران مقام سوم کشوری را کسب کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به کسب ۸۵ مدال توسط دانش‌آموزان استان خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان ورزشکار استان در این رقابتها مجموعاً موفق به کسب ۳۸ مدال طلا، ۲۳ مدال نقره و ۲۴ مدال برنز شدند.

کد خبر 5578205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha